The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Thursday, November 5, 2015

Convocation UTM 55


sekian lama aku menanti saat kerajinan tiba untuk update blog nie , 
akhirnya aku update . 
*walaupun benda ne dah 1 minggu 4 hari berlalu*
HARRY POTTER DAY
*26102015*


Alhamdulillah syukur ke hadrat Illahi, 
setelah 3 tahun bertungkus lumus hadap semua benda yang
 pertama kali jumpa dalam hidup , 
kalau yang pernah baca entri yang lepas-lepas pun akan tahu hidup susah 
dalam course yang aku ambik ne, akhirnya aku jumpa jalan penamat yang sempurna . 
*walau tidak sempurna di mata mereka, aku cukup bersyukur Ya Allah*

Dengan cgpa tiga point satu lima , 
*aku malu tulis dalam bentuk angkah . kecik sangat . huhu*
akhirnya genggaman aku kuat untuk pegang segulung  
Diploma Sains Komputer (Teknologi Maklumat) Francais KYS-UTM .
*lap air mata kejap . perit belajar weyy ! *

Trimas lecturer yang pernah ajar aku dari semester satu sampai lima,
*senarai pendek*
Mdm Mas, Mdm Azzura, Mdm Zana, Ustaz Musainie, Miss Asmizah, 
Mdm Siti (lovely PA),Mdm Jus, Mdm Lydia, Miss Jie Bam, Miss Cherane,
 Sir Chen, Sir Nick, Mdm Ziah, Mdm Rosinah,Sir Harlod, Sir Lau, 
Miss Nabila, Ustazah Mazni, Miss Nurul & Mdm Nanie .
tidak lupa juga penyelia aku time buat intern, Puan Jenny . 
Trimas bagi berkat ilmu yang diberi.

Tanpa kawan yang support aku dari awal semester juga tidak akan lupa , 
kita buat assignment sesama, project web sesama, 
jadi kluarga besar DDCDDPC yang support each other .
*banyak sangat kalau aku mention nama kamu sini . aku tahu kamu siapa, kamu tahu kamu siapa kan ;D *

Nampak macam aku lupa orang yang penting dalam hidup aku kan . 
No Way man ! aku manusia yang akan ingat jasa baik semua setiap kamu . 
termasuk mereka . FAMILY AKU
Trimas redhakan ilmu aku, trimas kerana faham aku , apa keperluan aku .
walaupun suatu ketika dulu aku paling menentang untuk sambung
 belajar dalam course yang bukan soul aku . sekarang aku faham . 
dan until now, aku masih berpegang satu ayat . 
"REDHA IBU BAPA PALING PERLU" 
dalam apa benda pun kau buat , redha mereka paling penting . 
aku peduli apa kau cakap aku anak manja . *dari kau yang disisih :P *


Trimas semua ! LOVE YOU ! 

*belanja sikit*







Trimas mama abah & abd fadzil

p/s : trimas Pacik Masri & family jaga kami dengan baik di sana . trimas Din & Daya tolong aku ambik jubah . 
trimas Faris kau tolong aku banyak benda . kau bagi aku semangat . Allah sayang kau .

No comments: