The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Wednesday, January 13, 2016

2K16


masih belum sangat lewat untuk 
Hello 2K16 .
blog aku sekarang tidak perlukan traffic suda, aku hanya perlu tulis apa yang aku ingin tulis .
no heart feeling, hati happy, fikiran pun free jaa . 
*malas fikir banyak benda*
azam tahun baru, tiada. sebab azam tahun lepas punya lepas pun belum langsai. doa aku,
 family members aku sentiasa ada dengan aku selalu, murah rezeki, kesihatan baik semua lah. 

ohh yaa , class Conversational English Course aku suda habis, tinggal lagi closing ceremony yang belum tahu tarikh bila. aku harap lah bukan time aku holiday. habis sudah baru rindu. memang manusia begitu lah kan, bila suda tiada, baru mahu cari. time ada depan mata, buat tidak tahuu.. 
banyak benda yang mungkin aku akan tulis untuk 2016. walaupun belum tahu apa, 
harap journey untuk tahun ni lagi best cabaran dia. 

2015 sangat banyak memories yang memang aku hitung satusatu sampai esok belum confirm habis. 
tapi trimas lah sesiapa yang sudah mengisi tahun 2015 aku. family, kawan, lawan semua pun ada memori tersendiri. dari kita mahu ambik peduli semua hal tuu atau idak jak . 

enteri sebelum ni aku bercerita dengan agak ghairah, ermm.. maksud aku semua benda mahu kena story. tapi aku tidak boleh tipu sebab itu memang aku. kalau rasa memang menyusahkan, tidak perlu ambik peduli pun. aku tidak kisah. banyak hal lagi aku perlu fikir dari kisah apa kamu fikir pasal tulisan aku di blog ni. 

aku sebenarnya tidak tahu mahu tulis apa lagi, harap semua baik saja untuk tahun ini, kalau ada yang baca, tolong lah percaya aku sayang kamu. miscommunication.. entahlah .

kbaii . 



No comments: