The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Friday, October 4, 2013

sunyi tanpa ada berita .


fuhh ... -_-

mood kian tidak menentu , 
kejap idea tuu datang , sekelip mata dia pergi  .
payah. perit untuk dikejar . 
tapi itulah hakikat sebuah idea sempurna . 

blog yang semakin sunyi tanpa ada berita ,
tanpa ada cerita .
 tanpa ada bicara . 

sedang mencari sesuatu yang berbeza ,
tapi otak aku still tidak mampu mencerna ,
mencari dan terus mencari ilham yang hilang dan terbang .

perlu redha dengan takdir ilahi , 
mungkin di sini berakhirnya cerita aku ,
tapi aku akan berusaha sedaya upaya menjadikan tempat ini 
hidup aku . 
yang mana dia akan kekal abadi sehingga aku mati  .

redha . tabah . 
dengan blog aku yang kian 
"sunyi tanpa berita"




No comments: