The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Thursday, December 6, 2012

untitled .

sebuah kehidupan yang tidak menjamin kebahagiaan .
bila kita cuba untuk mengikut kata mereka .
tanpa mempedulikan kata hati yang meronta-ronta tidak mahukannya .
seorang rakan telah berkata "kau suka kan?"
dan aku hanya menjawap " itu pilihan mereka"
sampai ke saat ini aku masih dengan pendirianku .
masih dengan angan-anganku .
sampai bila aku dapat merungkai setiap apa yang aku inginkan ini .
sehingga aku sendiri merana ?
sehingga aku sendiri menderita ?
ahh, sudahlah .
kini semuanya tidak perlu .
kerana cita-cita mereka telah aku turutkan .
dan impian ku kini terkubur .
aku hanya mampu mengharap agar suatu masa
aku akan dapat apa yang aku inginkan .
cita-cita aku yang tidak kesampaian .
kini aku hanya melihat dari video-video yang mereka pamerkan .
dan menganggung derita dari semua itu .
aku yakin ianya tidak akan lari dari aku .
Graphic Designer kau tunggu  !

#insyaAllah, aku dapat diploma sains komputer (programming) , aku akan beralih arah ke graphic design pulak . mudah-mudahan dipermudahkan .

No comments: