The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Friday, December 7, 2012

video Aman Kampus Di Bawah Bayu : Rentas RTM1


oke . hari nie belum ada mood nak update blog nie dengan sempurna . 
soo, aku nak share "our journey" yang telah menjadikan aku seorang manusia yang memahami dan mungkin mudah difahami . aku kini mengerti apa erti seseorang mahasiswa di mata masyarakat . 
jadi, chill dan LAYAN ~

#1 AKDBB RENTAS RTM1

#2 AKDBB RENTAS RTM1

#3 AKDBB RENTAS RTM1

:)

p/s : malu siot aku ! aku sempat dirakam sedang menari dekat belakang presiden sedang di temu bual !! aku malu . ini malu yang kedua baru aku sedari untuk Aman Kampus setelah malu yang pertama . apabila mereka mengabil gambar aku sedang lena dibuai mimpi akibat terlalu penat bekerja di siang hari . *konon lah  :p

No comments: