The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Monday, December 3, 2012

our journey


bermulalah kisah aku untuk malam ini . 
kisah yang amat ringkas aku ingin ungkapkan dalam satu cerita yang agak padat . 

semua orang inginkan sesuatu yang leih baik dari hari ke hari . dan itulah aku .
sepanjang sem break ini, aku telah membuang hampir 70% hidupku hanya berada di rumah .
walau bagaimanapun,  aku tetap menantikan keajaiban akan berlaku disetiap detik kehidupanku . 

ingin di pendekkan cerita,
sabtu lalu, genaplah pengiraan ku untuk ke-3 kalinya ke kundasang - Ranau untuk tahun ini .
sudah berbelasan tahun aku tidak pergi ke sana, tupp, tupp.. tahun nie 
3 KALI DOHH ! hahaha . 

first time aku pegi Kundasang tahun nie untuk Kem Orentasi.
Alaa.. biasa lah, baru merasa masuk kolej kan . 


time nie, kita orang just stay BTN for 5 days aku rasa =.="
*serious lupa-lupa ingat .
ermm, tak best sangat sebab, tah lah. mungkin sebab terlalu kejar masa kot. 
yea lh, bangun 4.30am solat subuh dan akan tidur sehingga pukul 12am . 
pergh ! jadual ketat melampau !
*yaa oke . BTN lh katakan =.="

ermm, yang ke-second time pulak,
aku pergi Ranau for Aman Kampus Trip . 
yang nie best sikit . sebab aku dapat rasa keindahan kampung orang,
jalan-jalan dengan kengkawan tersayang ! Wowww !
kita orang dekat sana, sehari jeh kott.. 
datang tengah hari, esok paginya pulang .
ermm, tapi ini antara pengalaman yang indah dalam hidup aku !









  
dari gambar punn dah nampak kan kegirangan hidup aku yeejahh !
wahh ! rindu lah pulak ! 
oke jom buat reunion budak AKDBB !
btw, nak post video nie :)


#video nie bikin aku rindu sama kamu :'(
aku mahu macam dulu :'(

arhh! sudah !
dan sabtu lalu tuu ,
aku rasa happy ! 
tanpa sebarang kata yang dapat aku ungkapkan, aku nak share photo-photo yg aku ambik . 
yuna cakap, "setiap gambar ada lagu ."
tapi kalau aku, "setiap gambar punya cerita !"

*view dari pekan Nabalu . 

*view dari Kundasang, Ranau .


*view : durian time . makcik tuu sedang merusaha melayan kami :)

view : poring ! bukan boring =.="

view : air terjun ! dulu sampai bukit lambir dekat sarawak tuu kami reda, semata-mata nak tengok air terjun. tapi tetap tak jumpa . 



*view : New Zealand Malaysia at Kundasang :)




dan gambar selebihnya dia facebook saya :)







No comments: