The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Wednesday, November 28, 2012

Hez Hazmi .


yaa~ yaa~
beberapa hari lepas, aku dah tulis pasal 
Akira Shukri kan .
dan kalo korang perasan, rakan duet lagu My Crush dia aku belum tulis kan ..
ermm, soo,
aku ingin perkenalkan kepada korang, korang, dan korang semua kepada
*bunyi drum sikit .. hehe :)


tadaaaaa !! 
piwitt ! macho sioott !
"cuba lah, cuba sayang teka, siapa yg bertakhta dalam jiwa ?"
*sedutan lagu dari Tasha Mansahar - Cuba Teka :)
dan ini lah orangnya !
Hez Hazmi !
nak tengok yg lebih macho ? 

sudah-sudah lah dengan macho tuu . 
oke, Akira Shukri hari tuu aku kenal pasal lagu
"My Crush " kan ..
yang dia nie punn sama juga . 
Hez nie rakan duet lagu tuu dgn Shuk lah .

dan serba sedikit pasal dia . 
*copy dari facebook dia lah =.=
 ambil diploma in science di UiTM Arau, Perlis . 
asal Kuala Lumpur
and birthday dia 10 Feb 1992 .

lagu original dia yang aku minat ialah
kata Hati . 


Hadirnya,
Dirimu didalam hatiku,
Inginku nyatakan aku rindu,
Sayang kepadamu

Genggaman,
Erat tangan kau dan aku,
Mentari bulan bernyanyi,
Berlagu merdu

(c)
sayang,
dirimu kucintai selalu,
senyuman manismu bagiku begitu indah,
dan aku,
memerlukan mu selalu,
di hatiku kau yang bertakhta

Hariku,
menjadi tidak menentu,
tanpa kehadiran dirimu,
hatiku rindu

Genggaman,
Erat tangan kau dan aku,
Mentari bulan bernyanyi,
Berlagu merdu

(c)
Kamu,
bagaikan nafas untuk  hidupku,
cintaku padamu tiada tandingannya,
perlu,
ku luahkan namun tak terdaya,
ingin ku katakan aku cinta

(c)
sayang,
dirimu kucintai selalu,
senyuman manismu bagiku begitu indah,
dan aku,
memerlukan mu selalu,
di hatiku engkau yang bertakhta
Kamu,
bagaikan nafas untuk  hidupku,
cintaku padamu tiada tandingannya,
perlu,
ku luahkan namun tak terdaya,
ingin ku katakan aku cinta

Hadirnya,
Dirimu didalam hatiku,
Inginku nyatakan aku rindu,
Sayang kepadamu
kata hati

(Verse) :
Am, F, Dm, E
(Chorus) :
Dm, G, C, F,
Dm, E, Am,
Dm, G, C, F,
Dm, E


lepas dah dengar lagu tu,
soo, amcm ?
terpikat takk ??!
jangan tipu diri . cakap yaa suda .

ermm . 
satu gambar lagi


dah kan . 
nah.. facebook dia : Hez Hazmi Facebook
oke waa choww !
blah lahh ! apa lagii !
hehe *joke*

No comments: