The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Monday, September 10, 2012

keboringan melandan,
menyebabkan aku terasa inigin tulis something dalam 
blog yang cincai nie . 
tangan kidal aku mula menaip dengan laju .
sambil mendengar lagu "Oppa Gangnam Style, hujan rintik-rintik menjadi lebat .
aku teringin menulis kisah minggu lepas yang aku pendam dan inginku luahkan dalam blog suci ini .

kisahnya bermula . . .

malam tu kira-kira pukul 7 mlm gitu lhh . 
aku dhh pasang niat nak "study smart" sebab esok harinya kami akan melaksanakan
Test1 for subject Algebra...
sambil-sambil menyusun buku yang akan aku bawa esoknya, aku menyanyi lagu 
"kosong, kosong, oo... " 
*nie lah kes bila hari-hari belajar Logic Digital sampai lagu NL tuu jadi sasaran.. HOHOHO !

sambil memasukkan buku ke dalam beg,
seorang rakan aku telah diangkat ke atas sofa kerana pengsan di dapur. 
weyy ! terkejut aku . apa tak nya, bagus-bagus dia pengsan tak sedarkan diri,
tetiba dia berteriak macam orang meroyan .
gugur jantung aku seketika . 
dengan keberanian yang ada, aku pergi lah menjenguk keadaan senear apa yang telah berlaku . 
Warden kami berlari naik ke Aras1 : tempat tinggal aku lh,
dan memberi signal kepada kawan aku tu supaya mengucap dan ingat Allah . 
kami ramai-ramai bacakan dia ayat kursi . mana lh tahu dia tetiba boleh sedar kan . 
dengan tetibanya, dia pengsan balik .
"Aikk, pengsan lagi . aku mula merasa ada benda yang tidak beres . 
sehingga lah dia memandang ke atas dengan mata yang sanagt tajam dan memekik terlolong sehinggakan Aras kamu itu heboh mendengar jeritannya . 

********************************************************

No comments: