The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Friday, August 31, 2012

aku gembira :)

hari nie hati aku berbunga-bunga lagi .
tapi leih berbunga-bunga dari hari sebelumnya . 

dengan beban yang telak kurang semenjak aku berhempas pulas beberapa hari menghabiskan masa menghadap kertas untuk Test 1 ...
aku telah mengabil peluang menjeguk kembali blog kesayangan aku nie dengan dibekalkan line internet yang cukup sayangkan aku :)
aku telah menjeguk kembali Facebook Aman Kampus, Blog Aman Kampus dan beberapa lagi blog yang terlibat dalam menyiapkan story-story yang hangat mengenai Aman Kampus .
dan setelah menjenguk dan menjenguk ....
mata aku terbukan dan tidak berkelip lagi,
senyumanku semakin lebar dan tidak dapat menceritakan kegembiraan yang terpancar di wajah dan di hati kecil aku nie .
kamu nak tahu apa yang aku nampak ???
kamuu tahuu apaa  ??


#Arif Haikal ataupun Braderjai adalah seorang penulis blog politik yang terkenal .



dan setelah melihat beberapa gambar yang telah di print screen kan ini, 
hati aku berbunga-bunga..
aku tidak menyangka hasil tulisan ku mamapu dibaca oleh bukan sahaja orang yang singgah ke blog aku,
tetapi orang yang akan singgah ke blog Aman Kampus dan blog-blog daripada beberapa orang blogger yang terbabit dalam menjayakan Aman Kampus Di Bawah Bayu ini .

kesimpulan cerita,
 AKU GEMBIRA ! 




No comments: