The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Monday, October 1, 2012

kosong .


Yo Hollo ! 
lama tidak update blog nie.
dan semakin lama, semakin berkurang idea yang aku maw tulis dalam blog aku nie.
Tak tahu kenapa, 
aku dapat rasa ketidak serasian sudah dengan blog aku nie.
sama-sama tiada idea maw tulis apa...
*tolong bagi idea nak tulis apa lain kali !
mungkin juga aku kekurangan idea sebab sekarang sudah hampir dengan final exam .
dan ini adalah pertama kali aku akan merasa apa itu "final exam"
perghh ! stress gilaa de !
tapi aku tabahkan hati, kerana aku belum lalui benda tuu..
so tak payah nakk stress sangat lhh kan..
heheheh :)
arghh, memang aku update kali nie just untuk buang boring aku sendiri jehh..

oke, story bermula apabila aku ingin umumkan :
"AKU SUDAH 18 TAHUN"
arhh! tidak sangka aku sudah semakin tua !
tapi aku rasa angkah tu tidak bererti langung..
mungkin sebab aku langsung tidak berubah dari segi akal fikiran aku..arhh !!
sudahlah. nasib aku lahh kan . 

ermm.. oke no idea !!! 

p/s : mungkin aku jahat, tapi aku tidak maw kamu jahat macam aku.. atau lebih jahat dari aku... tolong lahh.. aku sayang korang bhh !

***************************************************************************

No comments: