The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Monday, March 19, 2012

kami sentiasa happy bersama ;)

*Maaf . Gambar sebelum ini dipadam :D*

happyy bhh kami semua nie !
18 march 2012, jam 2 ptg, hari ahad .
first time kami dapat kumpul 7 orang geng bas sekolah nie . HAHAH
plus, boiipreng adeng yang nmpk topi sahaja . 
<mmang paling ngam lh dorang dua tuu>
happy weyy ! 
sangat best coz time tuu sambut birthday 'gurgirl'
kami dua orang tuu.. adeng and krond . 
bestnya dorang, smbut birthday sama2 lehh tuu..
<mcm jeles jkk bunyi nie...yuhuuu>
mybe time dorng dlm perut mama dorng,
sblh2 katil jkk mama dorang kn3.. HAHA.
di jadikan cerita.. our kakak yang paling sulung
buat lahh ucapan alu-aluan .
lepas tuu... blablablabla...<org tua ckp jgan menyampuk oke!>
tetiba mia dengan muka blurr + tidak pandai menipu..
"ermm, aku jumpa kwn aku dlu arrh " HAHA
pedahal mo ambil kek bhh..
sangat pandai belakon.. HAHAHAHAHAHAHAHAHHA 
<gatal hati aku. mcm mo garuu2 jakk. haha>

lepass, mamamamamam.. 
masanya tuk ber'photo2 lahh..
yangg bikin spoil,
kakak aku hon2 uda kereta dia...
teda adab oke !
menyampahh pulak aku ckit... tpi x apa,,
kena syng kann dia tuu.. peduli lahh..
lepas tuu,, ..babai myy prengg!
aku blahh dulu..
nanti kita jumpa time ambik result ..
RESULT ??!!
JENG3X .
result ape tuu ??
nantikn bulan atau tahun hadapan... 
kalo oke, tengoklahh..
kaloo kureng, emm... entahh lahh ~
nanti kalau suda dpt photo2 kmi tuu,
nnti aku bagi tengokk lhhh..
btw, 
HAPPY BIRTHDAY ADENG AND KROND.
SWEET 18' kakak aku!



p/s : sekali lagi, kenapa perlu tulis benda mcm nie ? smbut birthday kwn puun moo tulis kh?. first, itu suka aku, sbab blog aku . hihih .second, cuba anda bayangkan... tetiba anda blurr, hilang ingatan.. nie lh salah satu cara kasi pulih ingatan korangg tu balik oke . HAHAH. oke blah dee !





No comments: