The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Wednesday, March 14, 2012

Saya Join Contest "Suddenly Pic"

semua warga blog !

Oke aku round blog orang tadi, terjumpa blog Areed Amier tuu. aku pun "terserempak" dengan satu contest yang dia buat "Suddenly Pic". So, Sinbei pon grab the orpotunity untuk rebut hadiah yang memang kira lumayan lhh nie ! Cewahhh ! ayat tuu.. Hehe. Well, hadiah yang dia nak bagi pun mahal jugak. Kalau kita tiada duit, memang tidak dapat beli lhh.. waa cakap luu ! aku join2 jehh nie. kalau dapat syukur alhamdulillah, kalau tak dapat, memang bukan rezeki aku lhh kan :DD 



Syarat - Syarat penyertaan :-

* Warganegara Bumi . ( MALAYSIA )
* Berumur antara 2 tahun hingga 99 tahun . ( 100 tahun tak layak )
* Wajib Follow Blog Areed Amier 
* Follow Twitter Areed Amier ( tiada paksaan )
* Wajib LIKE fanpage Areed Amier
* Subscribe YouTube Channel Areed Amier ( tiada paksaan )
* Upload sebuah gambar tiba-tiba . ( candid )

Cara - Cara Penyertaan :-

* macam biasalahh , copy banner diatas dan buat satu post pasal contest ni .
* upload sebuah gambar candid . ( lebih banyak gambar lagi bagus )
* Untuk pengetahuan peserta , gambar anda akan dimasukkan ke dalam Fanpage Areed Amier .

Cara Pemarkahan :-


* Follow blog Areed Amier ( 10 markah ) -WAJIB-
* LIKE fanpage Areed Amier ( 15 markah )
* Follow Twitter Areed Amier ( 3 markah )
* Subscribe YouTube channel Areed Amier ( 2 markah )
* Markah penuh bagi setiap gambar ialah ( TERTALUK PADA TERMA DAN SYARAT ) 


Blog and Twitter dia aku dah followed ! 


 YouTube channel dia Adib dah subscribed !


And FanPage dia pon Adib dah liked ! 


aku pertaruhkan gambar nie :


Pic with Ziah and Divie . gambar nie sebelum Sir. Jojo masuk kelas subject Add Math. tuu yang pasal tudung macam orang tak betul tuu . di sana kite busy, sana juga dorang nak minta ajar. tapi tak pe, kalau kita ajar orang, ilmu kita akan bertambah kan3 . HAHA

maybe gambar nie tak cantik, tapi nie lah gambar yang paling candid and paling "arrrhhh ??" gituu lhh .
 But then, hope gambar ni boleh bawa tuah kepada aku ! Hehe.Aku harap aku menang  ! :') 




No comments: