The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Thursday, April 30, 2015

random & freedom !


*kali nie aku mencarut lebih lama . 
Hari ditunggu tiba juga . 
aku menghitung hari menggenapkan sebulan aku tidak update blog ne . 
fuhh ! Serious jadual padat kalah retis bulan lepas . 

April lepas ,
semua lepas bro ! 
random & freedom .

kalau ada yang tertanya kenapa random & freedom sangat ,
April full pack wey !
aku tamat latihan industri aku . 
kakak aku kahwin and kundasang trip ! 
Yeahh !
nampak sangat jarang holiday tuu . 
*jangan risau . kita cuti sampai convo k ;) 
see you soon UTM Johor . this Nov maybe .

Ohh Yaa !! about internship aku . 
*bagi ucapan lah kan . 


1. Trimas Puan Jenny jadi boss yang sangat, super duper faham student LI macam saya ne . 
bukan mahu cakap diri bebal . tapi kurang arif dalam semua aspek tuu jelas . 
Yaalah, di kolej study in computer scence - programming . 
tuptupp time intern its more kepada komputer technician & maintenance . 
*Alhamdulillah , aku dapat 'hadam' benda tuu sebab aku memang minat maintenance ne :D


2. Trimas my sweeties LImate, Ejong ! weyy kau tahu berdepan dengan manusia 
seperti pacik bola tuu sukar . Trimas bersama menahan makian atau lebih kutukan dari macik duit. 
dia ajar kita jadi lebih kuat tuu hati sebenarnya . *ajar kita juga cara untuk maki dia balik ;) HAHAHA !


3. And warga HKB trimas panggil kami buat kerja . 
kami memang sangat ketandusan kerja tuu . Trimasss !! *trimas jiran sebelah bilik ;)

Ohh yaa ! 
#KHWedding .

Selamat Pengantin baru kak Nor ! 
Waa ! isteri orang . HAHAHA . 
semoga bahagia ke anak cucu . 
*aku maw anak buah cepat !







aku akhiri carutan dengan Kundasang trip !




kbaii !




No comments: