The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Thursday, June 11, 2015

Terengganu Trip .


kelamaan apakah ini ?!
aku last update blog nie tanggal 30 April .

and you know what, blog yang aku akan update hari ni
adalah cerita dari 2 minggu lepas . fuhh . 

ohh yeah !
nice trip , short journey , full of memories .
my holiday start from May,23rd until June,2nd .
totally fun bilaa banyak benda yang kau buat & tidak buat . HAHAHA . 

my first day was like PERGHHH ! 
May,23rd . 9:45pm . Setia City Mall
BUNKFACE xoxo . 



ini kes macam mimpi jadi nyata wey !
korang tahu kan aku gila dengan bunkface ni macam mana . 
sampai orang cakap "dorang suda tua . tukar lain lah" . 
hey you ! 
benda tuu tidak akan berlaku . tidak akan .
and yeah . for my second time jumpa bunkface,
peluang kedua tidak harus disia-siakan . 


orang cakap tidak dapat selfie depan, selfie tepi pun jadi lah . 
tidak dapat selfie Sam, selfie Youk pun jadi lah . HAHAHA . 
*happy e-day Youk ! 
siapa tak nak naik stagekan kalau dah bunkface pelawa . hehe . 
.
.
next and next and next day berlalu ,
akhirnya May,29th
Our journey ke Terengganu pun start . 
Shah Alam ke Temerloh ke Kemaman ke Dungun ke Kuala Terengganu . 
perjalanan mengambil masa 5 jam . Boleh sampai awal actually .
*jalan-jalan cari makan -..-"

Perjalanan yang lebih kepada makan tuu tersemat di kalbu . 
food lover di sini !
selama 2 hari *May,31st pulang sudah bah.
 dekat sana that was amazing ! 
yaa lah dah memang aku suka travel nie . 
lagi-lagi tempat yang aku boleh makan , ambik gambar banyak2
and banyak2 gambar tuu aku semadikan dekat sini . 

selfie sikit dengan mujahid :D







masjid kristal .

family selfie ;)


            gambar kalau post semua dalam blog nie,
tiada guna lagi album di facebook tuu . 
layan sana sudah lah kbaii !


p/s : 


Tiada lebih yang kami minta dari anda, cuma doa . 
#PrayforSabah
#gempaSabah
#lovesabah
#peaceSabah

No comments: