The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Saturday, November 15, 2014

I'm Back !


Pergh ! blog aku jadi zaman pra-sejarah wey ! HAHA .
*ayat "bersawang blog" sangat skema . aku tukar lohh .

Fuhh ! serious lama beb.. "Friday July, 18 2014" last aku update blog nie . 
Now Nov, 15 kott ! tapi aku #watlekwatpeace .

sudah dengan sandiwara cinta aku tuu . 
actually, aku rasa perlu untuk aku start berblogging balik ,
jadikan diari atauun lebih tepat report aku . 
boleh juga masukkan dalam report LI aku . HAHA . 

ohh ! aku lupa mahu share . aku semester 6 sudah next monday ne ! 
Latihan Industri aku start wey ! kerja lahh hidup aku nie . HAHA .
LI for 5 month bersamaan 20 week . lama siott ! 

buat-buat diri sibuk lah kan . 
everyday buat report . takut juga UTM tak terima report aku nanti . 
jadi kerja lahh leklok kann :) 

ermm... wish me LUCK oke ! 
p/s : DDPC 4 org jeh yang praktikal ! course lain bebelasan kott .

p/s : p/s : weyy ! nie baru #take1 for this night taw . malam nie aku rajin menaip . HAHAHA 

No comments: