The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Saturday, November 15, 2014

DDC Senior Year !


malam nie rajin ,
 bagi salam beratus kali pun sambut jehh . HAHA

weyy ! nampak tajuk atas ? nampak ke tidak wey ??
*tak nampak... 3 jumaat tinggal kott :p gurau lahh weyy ! HAHA *
Yaa betul ! 
"SENIOR YEAR !" 
akhirnya aku antara yang tua dekat kolej tuu. 
you know what, dengan "kegumbiraan" hati aku ,
aku sudah masuk semester 6 and senior before aku sudah chow . 
kbaii . sodehh gile weyy ! 
actually tajuk "senior year" nie , 
lebih kepada ucapan kasih sayang yaang tidak berbelah bagi 
untuk semua senior DDC aku yang amatlah menyentuh
 sanubari setiap perlakuan mereka . 
*cewahh ! ayat minta penampar kauu nyahh *

untuk semester 5 aku saja , 
aku luangkan banyak masa dengan layan jiwa dorang nie wey . 
*biasalah, final semesterkan,  jiwa dorang tuu memberontak mahu cepat saja habis semester*

*ayat lepas nie sastera lebih beb ! *
dorang create sesuatu dalam hati aku yang sukar untuk aku tafsirkan dengan kata-kata.
setiap apa yang mereka buat akan buat aku tersenyum . serious waa cakap luu . 
setiap aktiviti dengan dorang aku tak miss weyy ! termasuklah 
dinner KYS, outing DDC & photoshoot DDC . 
kalau aku boleh tafsirkan ragam setiap seorang, mereka COOL beb !
*hanya Junior yang adaa nilai kemanusiaan dalam diri jak dapat rasa benda nie. HAHA*

Terima Kasih senior DDC yang buatkan aku ada memori dengan kamu,
buatkan air liur aku bazir cerita terus,
rahang aku susah maw tutup sebab ketawa terus ! HAHAHA >.<
segala ilmu yang diberikan akan dipraktikkan sampai nafas tuu tersekat-sekat suda di leher . 

untuk setiap memori yang dilakar, 
diterjemah dalam setiap gambar :)
*maaf gambar original bukan spicy . no filter please ! 

Dinner KYS 2014 









Outing DDCDDPC














DDCDDPC photoshoot









kbaii !

p/s : ada hati tengok album DDC yang berlambak ? tengok dekat facebook aku oke sayang. HAHA 

No comments: