The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Saturday, December 21, 2013

Seminggu telah ditetapkan .


memang seminggu itu telah ditetapkan . 
seminggu masa percutian ,
seminggu juga jangka percutian after aku masuk kkolej seminggu .  
*dorang cakap tak ramai yang masuk kolej awal-awal nie .
soo, kena bagi lah cuti seminggu . *

YAA ! aku sebenarnya saja jehh nak tulis hari nie ,
sebab kira pembukaan dan pemulaan dari pemberitahuan aku lah . 
untuk beberapa entri yang aku akan update , 
masa akan datang ,
aku akan tulis mengenai percutian singkat aku tuu . 

Johor ,
Pulau Batam Indonesia , 
Singapore , 
Selangor . 

classic jehh kan tempat-tempat yang aku pergi nie . 
saja nak buang duit lah katakan :P

dalam entri yang akan datang juga, 
 aku mungkin *mungkinnn oke.. MUNGKIN~*
akan tulis , why aku dingin jeh sejak akhir nie . 
Yee lah , ada yang perasan ,
dan mungkin ada yang tahu , tapi buat endah jehh kan  . 
nahh rasakan "endah" dari aku juga ! 
dasar kawan time senang jehh .. 
weeeekkkkk : P 

arhh . sudahlah kot. 
tunggu saya k ;)


No comments: