The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Wednesday, December 25, 2013

#1 Episod Cintaku Holiday : 30 Nov 2013


Holiday aku nak bercerita sebenarnya . 
setelah 2 minggu dia tahan perasaan , 
dalam 2 minggu nie lah juga hidup aku ta tenang , 
dihantui mimpi indah dari encik Holiday ,
dan akhirnya aku buat keputusan akan menulis sebanyak yang boleh . 

*maaf lah ye kalau boring :)
Sabtu / Ahad
1.30 am
JDT 

Trasa sangat-sangat bahagia bila dah lama tak jelajah dengan family , 
tetiba diberi peluang nak bercuti area Malaysia , Singapore and Indonesia . 
tempat dalam sesebuah negara tuu belum ditetapkan . 
tapi dapat merasakan "full blast" percutian kali nie .
kira-kira pukul 11.30 pm kita orang sampai Senai Airport, JDT 
 and pakcik kite ambik lah sebab stay rumah dia kan . 

And you know what , 
dia bawa kita satu restoran nie taw , 
area Danga Bay tuu . alaaa , yang jalan-jalan cari makan tuu .
*promote rupanya aku :p


makanan dia memang perghh lah . 
dah perut sejuk-sejuk macam nie , 
minum Mango Tea memang nyaman lhh kan ;)
ditambah lagi dengan pau goreng .


aku tak pernah tipu dengan cita rasa aku  . 
yang nie memang terbaik lah ! 
++ lh juga makanan lain kan  . 
tuptupp before kita 'check-out'
datang lah anak owner kedai tuu .
shake hand and kita orang blahh . 
*peliks dalam hati . Pa kes tak yah bayar nie ? 
endahkan , kes orang tua-tua :p

and kita orang balik tidur dulu ;)

No comments: