The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Wednesday, November 20, 2013

"English class" di pantai !


rasa boring yang membuak-buak 
menyebabakan aku teringin dan terniat sangat untuk 
menulis sesuatu malam ini . 

bukan aku pinta keboringan ini .
tapi apakan daya ,
feeling cuti sekolah tuu lambat lagi nak sampai .
*tunggu adik aku yang comel tuu habis exam lhh gamaknye*

dengan keboringan ini , 
aku nak share-lah gambar yang sempat di ambik 
time kita orang buat "English class" dekat pantai .  
*nampak tak rajin kita orang tuu*
nie kisah beberapa hari before exam lah . 
relax otak , takut beku sangat tak dapat jawap pulak kan :D 

maaf jika ada yang menyampah bila aku share
gambar-gambar nie . 
btw, aku tak berniat pun nak tunjuk gambar nie kat korang , 
tapi aku rasa lebih elok lah aku jadikan blog nie macam 
tempat "save" gambar sebab before nie
laptop aku ada probs and folder photo dalam dia 
'inalillahwainailaihirojiun' 
tapi nasib lah ada Pandora recovery yang di syorkan oleh 
seorang kawan aku nie . 
*tak yah bagitaw nama . takut jadi riak pulak :p *

panjang sangat cerita aku nie . 
LAYAN jehh lah :'D :'D

our Mamam that day .

kita orang datang first, jadi faris tunjukkan skill dia bakar ikan . hehe :)

*Maaf . Gambar sebelum ini telah dipadam :D*

ber-billion riska tiup balon hari tuu . haha :D

nie lah yang bro yang pro bab bakar-bakar nie . 
trimas sem sebab tolong bakar . 

sabung "pijak belon" 

ikan bakar yang sedap ;)

adik nie datang nak ber-geng dengan kita orang . semak sikit lh -_- 
*nasib aku baik taw . yusshh ! puji diri . terukk ! *

sweet memory with English class members !



happy gilaa dorang ! hahahaha >.<

sweet-sweet maa :3

No comments: