The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Tuesday, November 12, 2013

goodbye Semester 3 . cuti bermula .


weyy Hollo dear world !
 yeappyy ! aku sudah bebas dari sem yang agak sangat mencabar nie .

lepas nie boleh lah hari-hari aku update cerita fresh . 
Yayy ! nak story kesah kemarin . 

kan kita orang habis SADAM kemarin .
*last paper maa * 
then untuk tidak membung masa aku ,  
ajak lah kawan2 pegi tengok wayang,
tengok punya tengok , perghh ! 
HIGHLAND TOWER dohh !

*aku buat berrani jeh nok*

aku berani cakap, ini adalah filem melayu seram yang
 aku pernah tengok paling nampak real ! 
aku bagi 98% dohhh ! 

macam maw cakap , 
filem nie lain taw.. dia macam.....
susah nak cerita , bagus korang pegi tengok sekarang !  
David Teo pun cakap , 
"kutipan 2.1juta dlm 1 minggu ohh"

waa habak luu , tak rugi langsung kott tengok cerita nie. 
cuma duit terbang sikit and masa lh . 
itu jehh kot -_-
*tapi kalau dah tahu ada :
 i) lemah jantung ;
ii) tengah mengandung ;
iii) anak masih kecik-kecik berderet lagi ;
iv) lemah semangat ;
dinasihat tak yah pergi . susah nak usung wey ! *

ohh Yaa ! 
oleh kerana cuti nie aku memang 'zero'
kerja aku hanya depan laptop yg uzur nie jak lah . 
jadi jangan boring nampak aku dekat 
facebook , twitter , blog , youtube . 

TAMAT KOTT ..

No comments: