The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Saturday, August 11, 2012

kebenaran



Wahollo !
*tarik  nafas.. hembus~

Oleh kerana aku dhh slow sikit ber-blog beberapa bulan nie,
jadi tiada lhh trafik jemm kat blog aku nie..
 and aku dapat rasa blog aku nie akan nazak
 dalam masa beberapa bulan lagi kalo aku tidak terus active kan dia..

“uhh, mcm mna lhh ko nie blog… takk bleh khh kaw tulis cerita yang best sendiri tanpa bantuan aku ??”

Kalau lhh blog kita nie boleh tulis sendiri apa yang kita fikir dalam otak kan best~
tapii semua benda tuu memang takk arh kan..

Soo, mulai hari ini, walaupun aku sibuk memanjang..
dan masa yang tidak berapa mencukupi untuk berceloteh dan meluahkan rasa isi hati aku dalam blog nie..
Aku akan curi juga masa tuu,,
untuk teruskan kehidupan blog aku nie..
*bagi dia oxygen skit~eheheh

“SELAMAT DATANG DUNIA KESIBUKAN ! DAN SELAMAT DATANG DUNIA SEBENAR BLOGGER YANG DAH NAK NAZAK”

No comments: