The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Thursday, May 3, 2012

Mentol Pecah : Mozek + Niman :D

and waa HOLLO dear. . 

malam nie agak bosan sikit .
 soo, aku rasa nak tulis something lhh dalam 
lama "kidal yang cincai" nie. . .

dalam beberapa hari nie,
aku sangat gemar a.k.a suka layan youtube .
alaa~ apa lagi . . 
dokk nengok vlogger-vlogger Malaysia yang tersayang lhh kann . 

And kali nie,
aku teringin sangat nak cerita pasal 

budak-budak comel . . .

budak- budak lawak gilaa~

MENTOL PECAH .
mentol pecah nie maksudnya . . *nie firasat aku cakap lhh .
kalau kita fikir sesuatu, mesti ada mentol menyala atas kepala kn3..*mcm dlm cerita animasi slalu tuu..
Arr.. tapi nie nama dia dapat Mentol Pecah sebab..
mungkin idea dorang yang gempak tuu nak keluar.. tuu yg sampai pecah mentol tuu ..
 *perhh~ suka aku jehh kan3.. ihhi C: 

wahh! sebenarnyaa . . aku usha channel and subscribed dorang nie 
3 minggu lepas..*rasanya kott.. aku punn lupa suda~
lepas katam videoII dorang . . 
perkataan yang selalu keluar dari mulut orang :
1. lawak gilaa !
2. perrhh ! memang gempak dowh !
3. idea bernas !
4. memang masa depan cerah nie ~
5. weyy! ensemnya mozek.. *oupss.. terlepass~ wkwwk !

AKU DAHH TAK TERKATA !

oke . errmm . .
aku cakap panjang bejala punn korang takk kesah kan . 
jadi . nahh ! follow, subscribed, add friend dorang di link nie :

arhh . .
layan niee : D





cukupp !
nakk layan banyak-banyak . . 
singgah youtube dorang . 
subscribe sekali taw . 
arhh satu lagi. . jgan lupa . .
subscribe youtube channel aku gak..

No comments: