The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Saturday, May 10, 2014

DDC and DDPC : family Day #throwback


sementara menunggu video di edit , 
aku menjalankan miss #throwback kali nie ! 

"DDC & DDPC : family Day"

bunyi title dia macam 'cliche' kan . 
aku peduli hapee dengan feeling ko?! 
kalau nak baca oke ,
kalau tidak maw , 
SUDAH ! 
*aku tiada paksa oke ! -.-"

March, 29 . Tanjung Aru Beach

kita orang dengan penuh iltizam , 
keyakinan di dada , 
*perghh ayat katun usop sontorian pulak dah -.-'
join lah DDC punya picnic . 
yang "menggumbirakan" lagi hati aku , 
DDC and DDPC macam kamcing gilee !
together2 ko tahu dokk ??!
*nampak benor nipunyee -.-"

kita orang *budak DDPC yang lima 'ketul' SAHAJA join
RESPECT dengan senior2 sebab dorang tidak 'memulaukan' kami  
*Yess ! tatabahasa hangkang makk kauu !!
kami buat chillax , cool2 , muka tak tahu malu saja . 

nasib lah subject kami bersangkut paut juga dengan senior2 nie , 
jadi selalu nampak tidak lah macam 'batu' kan : D

dengan matahari yang rasanya sejengkal atas kepala tuu , 
sempat lagi kita orang 'huhahuha' dekat pantai tuu . 
Yess ! macam "worm-heat" & "monkey-makyeyy"
*tiada dalam kamus . translate sendiri lah sedaree :B

Yaa , kalau aku cerita panjang sangat punn macam tiada makna kan . 
Soo, biar gambaq tuu berbicaree .
*hembus nafas lama2 =.="













































Abang Long Sudah mari !!!
kbaii .

p/s : video akan di-upload-kan lain kali . 


No comments: