The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Saturday, February 15, 2014

setelah sebulan tidak ber-blog -_-


wahh ! terlalu panjang masa yang aku ambik untuk menulis se'dialog 
ayat yang tidak begitu panjang dan tidak terlalu pendek .
last day aku meng-update blog nie , 
4 December 2013 > percutian #episod 4  . masih bertarikh tahun lepas. 
*sangat lama bukan .  

dan dalam tempoh itu juga terlalu banyak suka duka yang aku lalui 
tapi tidak sempat aku pahatkan pada dinding ini . 
dan for other infomation , 
aku guna laptop baru ! yeaahh ! 
Alhamdulillah rezeki :3

sebab vaio aku rosak . sedih :'(
terlalu banyak kenangan kot dekat laptop tuu .

ohh.. agak sedikit terlupa , 
Congrats Convo kau , Hans Halim 
*kakak aku ;)
aku maw menunjuk-nunjuk sikit lah yee . jarang-jarang kan juga :p





lepas jak pulang dari convo Hans , 
test aku berderet-deret kottt !
nasib lah buat coding jehh kan .. 
kalau subject menghafal, bukan kh nayee aku !! 
HAHAHAAH . 

and this month bermula dengan aktiviti 
"Harmony Travelogue" sempena World Interfaith Harmony Week 2014 
 kita orang berarak ke setiap rumah ibadat untuk melihat setiap darinya .








dan hari ini , Kuliah Tafsir Maudhu'iy Siri ke-21 bersama ABIM
and cerita tadi sempoi jehh macam lampiran berderet dekat bawah nie :)










No comments: