The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Tuesday, July 16, 2013

cerita seminggu .


hanya seminggu peruntukan masa aku lalui tanpa keluarga tapi bersama teman serumah .
buat masa ini, alhamdulillah :)
puasa masih full , sahur masih lancar .

tapi serious puasa kali ini aku rasa takda lh yang ter-letih sangat . 
yee lh , apa taknya . puasa aku sibuk memanjang weyy ! 
aktiviti PMInya , dengan kerja yang berlambak . 
class yang dah start dengan subject yang..
 Ya Allah ! senang sangat subject nie -_-
*semoga inya menjadi doa yang mujarab*

dengan tajuk subject yang tak pernah dengar lagi , 
cuba bayangkan ... 
Data Structure , Data Communication & Networking , Web Programming1 
VB.net Programming , Etika , SADAM , English . 
aku tak dapat bayangkan otak aku yang berkecai dalam beberapa bulan akan datang !! 
SubahanAllah .

ermm, lupa nak story-story kat korang , 
sepanjang ramadhan kali nie, 
kita orang PMI (Persatuan Mahasiswa Islam) ada mengadakan aktiviti sempena
ramadhan yang cunn nie :)
dan aktivti tuu termasuklah , lawat rumah anak yatim , minggu ramadhan & malam Qiamulail .



aktiviti yang agak padat nie menyebabkan aku agak sedikit perah otak, 
yee lah nak bagi masa dengan study lagi, dengan PMI lagi . 
tapi ini lah kiranya ujian yang Allah berikan kepada aku sepanjang bulan ramadhan nie . 
insyaAllah, aktiviti yang kami jalankan kali ini mendapat sambutan daripada 
rakan-rakan yang juga se-otak dengan kami di kolej .

arhh, cerita yang merapu panjang gaban nie...
nak story juga sikit lah . 
result sem 2 aku ... T.T 
Alhamdulillah :D rezeki dari Allah . 
walaupun tak dapat tittle DEKAN tuu ,
tapi aku masih bersyukur dapat result macam tuu .
tak sia-sia aku beli camera tuu . 
tercapai juga kepala tiga tuu . 
GPA 3.39 and CGPA 3.17 .


Terima kasih UTM ! waa sayang sama luu punya Final Exam !
syukur ya Allah . insyaAllah , hamba-Mu ini akan melipat-gandakan 
usahanya lagi untuk peroleh result yang lebih bagus . Amin ;)

ermm . dah tamat kott -_-

No comments: