The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Sunday, June 30, 2013

Brazil Win Confederations Cup 2013




HAHAHAHAHAHA ! 
Walaaaweyyy ! 

korang tahu tak betapa gembiranya aku tadi . 
perlawanan yang bermula dari pukul 6 pagi tadi, 
akhirnya berpihak kepada BRAZIL

aku serious cakap , 
aku sangat gembira ketika ini . 
dan yang sangat-sangat aku suka bila mereka menang menewaskan SPAIN !
maaf, tapi serious cakap aku TIDAK MINAT SPAIN
FUNNY
FUNNY
aku pernah dimalukan oleh penyokong Spain pada FIFA WORLD CUP 2010 . 
dan hari nie macam rasa tebus rasa malu weyy !
HAHAHAH . 
walaupunn nnie bukan WORLD CUP tapi aku tetap
GEMBIRA .

terimas untuk Neymar dan Fred sebab bejaya menyumbangkan goal 

Fred yang menjaringkan 2 Goal . 

 Neymar menjaringkan 1 Goal dan memegang takhta Golden Ball .

TAHNIAH !

kekasaran Pique kepada Neymar disambut dengan 

HAHAHA ! 

kita jumpa FIFA WORLD CUP 2014 BRAZIL nanti oke ! 

No comments: