The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Thursday, November 15, 2012

"adakah mereka youtubers baru ?"

Yess ! lappy aku sudah sembuh dan ini lah masanya aku akan mengeluarkan idea-idea dari otak bernas aku ini dengan tulisan ang mungkin tiada penghujungnya . 
mungkin semakin lama tulisan aku semakin boring .
Arhh ! aku tidak kesah . 
dah namanya punn "blogger tua" dalam usia muda. hahaha :)

ermm.. oke . hari nie nak story pasal tajuk dekat nun atas sana tuu :

" Adakah Mereka YOUTUBERS Baru ?? "
kalau dah rasa boring tak yah bace ! aku tak paksa oke . 
*tapi dalam hati meronta-ronta. bacalah~bacalah~ nnti tak de sapa nak baca tulisan aku nie .

Arhh suda ! 
stop talking nonsense !
oke bloggers, let's start the music !
*sekali lagi tangan aku buat hal pulak ! start lhh cerita tuu hoii !

korang kenal tak hezhazmi ??
korang kenal tak AkiraShukri ??
*cakap kenal sebelum aku cepuk kang !!! 
heheh :) tak lahh.. gurau jehh ..

sebenarnya merekadua orang nie adalah youtubers yang berlainan tetapi telah bergabung untuk menyanyikan satu lagu yang aku rasa sangat best untuk di dengar + dihayati ;)
so enjoy !

" My Crush ! "


Komposer: Akira Shukri Lirik: Hez Hazmi/Akira Shukri

do subscribe Akira Shukri at: http://www.youtube.com/user/AkiraShukri
and subcribe Hez Hazmi at http://www.youtube.com/user/hezhazmi
twitter: @AkiraShukri / @hezhazmi
like our Facebook page:-
1.http://www.facebook.com/AkiraShukriEntertainer
2.http://www.facebook.com/hezhazmi.music

*chord ada di page :)


MY CRUSH

verse1 :
kau ukir padaku senyuman hai manisnya
kau renung mataku rasa luar biasa
bagiku dirimu adalah segalanya
bagimu diriku hanya teman biasa

chorus :
mungkinkah engkau kan menyedari yang ku cinta
you are my crush masih rahsia
ingin ku ucapkan iloveyou kepadamu
tapi, tak termampu

verse2 :
senyummu dan ketawa buatku tergoda
hatiku takkan berubah hanya dirimu saja
bagiku dirimu kurnian terindah
bagimu diriku bercinta takkan pernah


chorus :
mungkinkah engkau kan menyedari yang ku cinta
you are my crush masih rahsia
ingin ku ucapkan iloveyou kepadamu
tapi, tak termampu

RAP :
tiap kali berjumpa
hati terasa ada cinta
namun takmampu luahkannya
lidah kelu tak terkata
kiniku tertanya tanya
sudahkah engkau berpunya
jika masih tiada siapa
inginku mulakan langkah
bilaku ingin bicara kata tak mampu terluah
kerana personamu membuat ku merasa
sebuah cinta dan harapan
penuh dengan oh cabaran
tidak mudahku mengalah
terus cari cuba curi cinta dihati untuk dihati

chorus :
mungkinkah engkau kan menyedari yang ku cinta
you are my crush masih rahsia
ingin ku ucapkan iloveyou kepadamu
tapi, tak termampu

No comments: