The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Monday, October 22, 2012

Our "CODE" Life .


kehidupan aku kini dilanda "code" yang sentiasa menghantui minda . 
semua App di dalam komputer ini aku jadikan sebagai contoh .
mungkin ini lah yang aku sedang maksudkan 

Our "CODE" Life 

tapi apa kan daya, 
jiwa aku dengan "code" belum sebati lagi . 
aku masih sentiasa memikirkan adakah ini jalan sebenar kehidupan aku . 
Code . code. code. code. #include, int <stdio.h> ?? 7504 const, bla..bla..blaaa...... 
dan semua bentuk CODE !

pening otak aku memikirkannya . 
tapi bila difikirkan kembali . 
aku mempunyai rakan yang akan sentiasa bersamaku meneruskan perjuangan ini .
dan ketika itu, hidupku ceria kembali .
ini lah yang cuba aku nyatakan dari awal penulisan ku lagi 

Our "CODE" Life, My "CODE" friends :)

terimas untuk mereka  :)

tidak semua orang mengetahui, 
bahawa otak seorang "programmer" bila
direndam ke dalam air akan sink kerana telah hancur dimamah dengan code yang arghhh !!!
tapi tidak mengapa . inlah namanya cabaran hidup .
terus berjuang sehingga code dapat di compiler dan di Run kan .
dan kami menutupi kedukaan hati dengan BERGUMBIRAAA ! ohohohohhoho :D


kegilaan bersama our lecturer !




aksi kanak-kanak keriangan :)


*tajuk lagu kami vs lagu Aizat Jerryppahh !


AND WE ARE EXTRAORDINARY !


No comments: