The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Saturday, June 16, 2012

sila terasa :D

* mengamuk nie . . haha :p *

jawab salam aku tuu dulu !
*kenapa marah2 kenn anak ani'? hiih *

sajaaa sejaa bhh tuu . .
oke, aku street and don't belok2 lhh nie kn3 . .
SILA TERASA kepada cewek2, pompuan2, wanita melayu terakhir yang 
Add Acc. Facebook . . kamu taw kan aku nie pompuan . . 
aku taw kamu mesti taw tuu . .
AND 
aku taw kamu Add aku pasal aku letak gambar lelaki hensem nie kan3 . .

*Shukri Yahaya*

aku rasa lhh . .
kali kalo aku tukar gambar aku sama gambar bwah nie . . 

*pakcik tiada gigi*

kamu akan fikir seribu kali untuk Add or Approve aku dalam friend list kamu kan3 . . 
kepada sesiapa sejaa lhh di luar sana . . 
berhenti Add friend orang hanya kerana gambar yg "edit" tuu jadi DP dia . . 
nampak betul tuu kamu punya perangai mcm mana~
bukan juga aku galakkn kamu approve semua orang . .
TIDAK SAMA SEKALI !
aku cuma CADANGKAN,
approve ataupun add orang yang kamu kenal sejaa . . 
dann bukan atas alasan 
"wahh ! hansemnya DP dia!" or 
"ehh, kenapa lhh si anuu nie ltak gmbr mcm apaa seja . .malas lhh aku approve~"

jadi, pandai2 lhh bh kamu atur tuu hidup macam mana . . 
kamu faham juga bhh kn apa aku maksudkan nie?? -.-"

ermm,
SILA TERASA :p



3 comments:

Sera Salleh said...

yeah .. terbaik !!! bkawan bkn pasal dp yg handsome, bkawan pasal hati yg cun .. kan ???

ShemaSinbei said...

hewhewhew ! like :D itu lhh yg sptutnya kn3 ..

Nerma Alic said...
This comment has been removed by a blog administrator.