The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Saturday, May 19, 2012

Orentasi KYS :D

weyy HOLLO dear ! 

perrhh ! ini serious . berhabuk !
keluar resdung aku terus !
lamanya aku tidak mencarut dalam blog kesayangan aku nie .

ermm, oke lhh . 
nampak tajuk punn kamu boleh taw suda apa aku maw tulis kan . 
tapi kamu tidak taw apa yang paling best kan3 .
soo, diam dan hayati cerita aku yang panjang lebar nie .

fyi , *menyampah pulak juga ayat nie .
for you information ... *nie baru ngam !
aku baru jak pulang dari Orentasi untuk semua pelajar baru KYS .
dua tempat tu orentasi berjalan oke .
first di likas, second di kundasang . 
*tapi kundasang tetap yang terbaekkk !
uppss, terlebih lhh pulak . sorry poo~

aku maw cerita di Likas lh dulu kan ..
9 mei -13 mei . kami berkampung di Likas untuk orentasi pertama .
selama aku di sana , not bad . . 
aktiviti-aktiviti best ! 
macam kira semua aktiviti aku ikut lh . 
debat, perkenalkan diri dpn 340 org, tiup tepung, umban belod ada isi air, sorak org main 
bola tampar + futsal . . banyak weyy ! 
walaupun penat, tapi memang best !
banyak kawan yang gila-gila aku dapat .
aku yakin 100% . kalau kamu ada sana, memang kamu punn kesyokkan bhh !
tapi bikin leceh, tidur asrama lelaki ! kotor ! tandas kotor ! bau rokok ! 
tapi x apa lh bh . nama punn asrama LELAKI kan . 
#penat aku cerita dalam satu nafas nie taw .

setelah menghabiskan masa bermain jak di Likas tuu..
14mei -18mei kami sambung orentasi di kundasang .
cuba teka, mana tempat tuu ?
kau maw taw di mana ?
perrhh ! sangat syokkk !!!
*maaf lah .. cerita aku panjang sangat . 
HARAP MAKLUM . LAMA TIDAK TULIS ENTRI KAN :D

arhh, sambung cerita . sampai jak kami sana kundasang , 
terus bebaris mendaftar .
panjang weyy ! lama sangat mendaftar !
errm, kasi ringkas lhh cerita aku .
tempat tinggal best ! bersih sangat .
dalam bilik tuu, x payah pakai kipas .
KUNDASANG bhh tu jonn. memang sentiasa sejuk saja . 
makanan oke lhh . *daging sedikit selipar :B
aktiviti best ! walaupun aku sakit kaki .
 pegi surau punn macam turun gunung kinabalu . jauhh sangat !
tapi hari- aku sana memang best !
lagi-lagi satu bilik dengan kak ummi, kak ayu, marissa, el, winnie, beat,molt, alice ...
banyak weyy ! x dpt tersenarai . hihi :D
memang susah maw bangun subuh . sejuk2 memang best tidur bhh . 
O.C punn baik-baik . semua sayang kami .
warga BTN punn baik betul . cuma jadual memang ketat lh .
mandi cepat *aku selalu x mandi nie :) ihihi .x juga bh bepeluh. mana bau !
,makan cepat, jalan cepat, baris cepat . memang semua punn perlu ada kepantasan lahh . 

aku sana ada dua group .
group 17 and group 10 . 
kalau time makan memang masuk group 17 lhh . 
kalau time baris, PKPK ikut group 10 . 
tapi serious antara dua group nie, aku paling suka group 10 .
sebabnya, semua spoting gilaa ! 
walaupun group 10 tuu group baru aku, 
aku boleh hafal nama dorang bebanding group 17 .
group 17 sombong sikit orang dia . malas aku layan :P 
nie senarai nama ahli group 10 yang aku sayang tuu ..

-Izzatul : aku memang kenal -
-El : pendiam, suka senyum, baik hati-
-Ain : peramah, tidak suka orang buat lawak bodoh-
-Farah : orang KB, memang pendiam kalau dia tidak biasa-
-Jue : kuat melatah -
-Jeffry : sangat pendiam, darah gemuruh -
-Zulamri : malu, diam seja nie-
-Ervie : pemalu, pendiam, pakai tindik di telinga-
-Ajizul : pendiam, rupa macam Shukri Yahya 80%,kuat ketawa  -
-Winsron : paling senior, kuat ketawa, penghulu group 10 -
-Jamal : blurr, macam melatah walaupun tidak, sangat2 lucu-
-Alif : orang beaufort, lucu, soalan paling kukuh! -
-Acai : ensem tapi kurang akal, asal tawau, pandai ketawa sendiri -
-Putra : lucu, suka tanya soalan bodoh -
-Ronald : paling lucu, paling gila, paling kuat sakat Miss kamariah-
-Zack : paling muda*17 baru umur dia (1995) , lucu-
Steward : kawan kongsi pen, banyak soalan, banyak cakap , lucu 
-Kenny : blur, pendiam , muka sentasa merah-
-Asrul : diam-diam tapi suka buat lawak bodoh. hahah -
-Rainol : diam seja nie, matang bhh, tua suda juga -

ermm, apa lagi arhh . 
kemarin baru kami pulang KK.
hari nie di KB suda .
besok pulang balik sana :D

AKU SAYANG KAMU SEMUA !
AKU SAYANG KUNDASANG !
AKU SAYANG BTN !

#nanti kalau aku dapat pictures dari Miss Kamariah aku upload oke ! aku tiada kamera, handphone dirampas . tidak boleh ambik gambar lh jawapnya :D 

p/s: perempuan yang sentaisa segan tidak akan rajin mengupload gambarnya di facebook :)





No comments: