The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Wednesday, April 18, 2012

sambung study :) part 2


sampai lhh di 
KOLEJ YAYASAN SABAH .

punya menn pnjng lebar dorng cerita . . 
tuptup soalan abah aku,
"ima kau maw ambil nie sains komputer lhh bh kn.. oke lh"
arrhhhh???????!! * uppss sorry kurng tuu arhh dia .. 

AAAAARRRHHHHH???!!!
memang menagis hati ini lah kan .
aku dok mampu kecek gapo-gapo laehh . 
dokk hangguk jehh kepala nie . 
memang merintih habis lhh weyy ! 
org yg ambik gmbr aku untuk buat kad pelajar tuu punn cakap 
"macam tidak rela hati jak nie . senyum lhh bh sikit"
maww jkk aku cakap.
"TAHNIAH ANDA FAHAM PERASAAN SAYA!" 
semua kena tanya.. aku anguk jehh lh .
*restu orang tua tu penting kalau nak belajar. ikut jk cakap dorng. insyaallah ;')

dhh sampai KOBE kott ..
baru aku cakap yang aku tidak minat tuu bidang . 
adik aku punn tukang support lhh. 
"makk, belajar dari minat . belajar bukan cari material semata"
*kredit untuk Ipi yang support kakak dia yang memang tidak pandai menjawap . 

perrhh ! 
panjang cerita ohh . 
kasi pendek lhh arhh .
kakak aku punn tolong lahh pujuk guna handphone .
*aku taw aku keras hati ! 
aku nangis satu malam kott dokk pikir benda nie .
dan akhirnya ,
OKE ! MANA JAK KAMU . AKU IKUT JAK .
*dan aku kalah :(

tapi tidak apa lhh . 
aku sahut juga cabaran nie .
aku percaya smua benda ada hikmahnya . 
kalo tidak mana senang bapa aku kasi biar jkk duit melayang di PTPL
semata2 kasi study anak dia di KYS . 
semua ada hikmah .
aku percaya takdir Allah :)



No comments: