The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Wednesday, April 18, 2012

sambung study :) part 1

and HOLLO : D 

dhh senyum dahh aku hari nie ;D 
happy kan hidup best taw . 
arhh, nie nak habak sat lhh noo . 

SAMBUNG STUDY !

errmm, arhh . 
dhh nak start cer lh nie . 
hari isnin tuu . 
mama & abah aku bawa aku KOKI .
well besaa lhh . ingtkn bawa aku jln2 pegi mana kn3 .
tupp2 singgah PTPL . 
ehh, aku nak smbung study kat sini kehh ?
biar benar.. masa sii .
*loghat na..na..nada..nada..cintaa~ hihi 

lepas tuu.. borak2 panjang cikit . 
mama aku tanya lhh " kau maw ambil mna satu Ima? "
*puii ! nama manja2 kat rumah lhh tuu . 
ada dua pilihan .
aku maw pilih 'teknologi maklumat' atau 'rekabentuk grafik' . 
weyy, dlm masa yg singkt nak tentu masa depan... pening weyyy !
tapi jiwa mesti matang weyy!
aku ckp lh "rekabentuk grafik lh mama" . 
seriously, aku memang pasang niat benda nie dhh lama nak ambik bidang nie.. 
nie smua pasal aku "ter" lebih tengok video2 KYOPROPAGANDA" lhh nie .
aku suka sangat otak dorng yang kreatif tuu .perhh sangat !
tup tup ... bayar lhh yuran masuk sana kan . 
*ada lhh bh harga dia . tak kn tuu punn nak taw kot . hampa nie . 

yeahh ! SAMBUNG STUDY ! 
perhh ! happy tak terkata dhh tu . 
mana taknye .. dhh lama idamkn study pasal rekabentuk grafik nie .

ehhh,, story aku belum habis lagi .
*x pa lhh kot nahh  pnjng sngt . yg pnting aku happy . 
singgah lhh BKNS maw isi biasiswa kn3 .
tuptup ... my abah ter'serempak dgn kawan dia .
panjang cer dorng .. *1minit... 5minit... 10minit...20minit...
perhh ! siap juga bapa aku story mory =.="
"kejap juga abah cerita ."
*mmang soalan anak betuah ! hihih 

my abah cakap lhh .
"ima mcm kalau kita tngok2 sana KYS?"
arhh ? ape kebenda pulak nie ? 
KOLEJ YAYASAN SABAH 

wahh! hatiku terus bebunga-bunga cinta . 
"bukan suda bayar yuran khh tadi? knpa perlu pegi KYS lagi nie?"
*hati aku yang cakap. 
----------------------------------------------------------------------------------




No comments: