The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Monday, April 16, 2012

FreeShawls GIVEAWAY by missmyd .

and 
HOLLO =.="
* mood dalam keadaan kacau bilau -.-

oke, 
pagi : |  oleh kerana mood aku paling x bagus hari nie ,
aku malas maw tulis panjang2 .

oleh kerana cik siti telah susah2 tag aku ,
aku join : | *gilaa ehh ! mood berantakan !

yeah ! :} *happy tidak ikhlas !
hihihihi ':) ketawa yg memang menyampah !

aku suka benda free :}*senyum masih tidak ikhlas . biarlh !
soo, kepada siti Amidza yang baik hati dan budiman orangnya . 
apa kata, tidak perlu b'fikir panjang...
terus jkk bagi .. memang tidak akan pening kepala macam aku :|
bagi yeeeehh ..... =_="
*walaupun x mood, ayat mesti ada puji beb . . . 
kalau tidak mana kn dapat benda tu  . . 

hai adik manis, saya rasa akan lebih bertuah jika dapat benda tuu :)
*sudah ! jangan lelebih !

aku tag 



No comments: