The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Thursday, March 8, 2012

idea luu caya lhh bro!




oke de . 
aku nak street tanpa ada bengkok-bengkok .
aku nak share link nie yang best punye !
tak dapat aku letak video nie, sebab unlisted  .

klik link atas nie oke :)

editor lirik lagu terukir di bintang nyanyian Yuna 
nie idea best prengg gua "Anne Drew" atau "nama asalku tidak perlu kamu tahu" 
<tak boleh lhh letak nama dia kn3. nanti ape pulak kata tuan punya badan.. huhuuhuuuu>

untuk pengetahuan, apa yang dia cakap dengan aku lahh .
 dia terfikir idea nie sebab dengar lagu dalam blog aku 
#Terukir Di Bintang By Yuna# tuu lebih 10 kali sebab dia baca entri aku 
tapi lirik lagu yang dia buat nie dahh buat aku "WOW" sebab sangat sepadan dengan melodi lagu tuu. tinggal slow-kan sound sendiri jehh and sama-sama nyanyi . 

oke !
banyak cakap punn tak guna. 
Layan jehh lagu tuu oke ! 

terukir di result SPM anda dalam masa beberapa hari sahaja lagi .



No comments: