The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Sunday, February 5, 2012

breakfast bersama !

Assalamualikum
 and
 HOLLO !

Hari nie, aku rasa best sangat-2 . . 
sebab aku and kawan-2 dapat kumpul,
breakfast sama-2 !
yeahh ! best-nyewww~
#mcm style dlm vid Ini AnwarHadi tu .  


aku, anne, adeng, yyg, krond and awie (wakil mia) breakfast dekat 
Mayang Sari dekat bawah tu . . 
kiraa kami tak cukup orang lh tadi tu. . 
sepatutnya ada 7 orang . 
plus mia and siti . .
but,, nasib ad orang wakil kn mia . . 
aku dgn anne order rojak mee ayam tu . . 
yang ade bubuh telur tu . . 

sebijik macam nie ! tapi bukan yg nie lh, ini khidmat encik google ;)

krond, adeng and yy order . . 
mee hun goreng ayam .

rupa dia hampir lh, tapiiii...
dorang cakap kurang "sengat' dia..

ok ! sudah-2 lh aku pamer makanan tu . . 
beliur pulak korang nanti kn . .

nak dijadikn ceria,
kami keluar breakfast tadi tu pown,
saja-2 . . 
dh lama tak jumpa kn . . 
kami nie bestttt frenggg! 
mna lh boleh pisah lama-2 . . sush jiwa nie kalau tak story-2 . .
 1 bulan lebih kot kami tak jumpa . . lagi pown perjumpaan tadi tu sebab 
anne nak bagi ole2 dari indonesia . 
baru-2 nie kn dia pegi bandung,
soo, ada lh dia beli kan t-shirt sorang 1 untuk kami . . 
japp ehh ! aku kasi tengok kejap . . 


oke . sorry aku tripp !

gambaoo dia yg bikin aku suka nie baju !
VESPA de!!

arrr . .  lepas ber-puluh2 minit kt restoran tu . . 
sehinggakn aku rasa org tu pun dh nak halau kami !
hahaha . kami pun chow lh . . 
lagi pown my mummy dh calling jga . .

weeyy! aku nak bagitaw nie !
#jangan bagi tahu my mummy arr ! kena mara aku nanti !
kan kami memang mau singgah gmart lh kejap kn3 . 
sebab aku ckp dengan mama aku,
sana aku jumpa dia. . soo,
nak dijadikan cerita lebih menarik,
aku telah follow-2 kereta adeng . . 
<dia belum ada lesen>
pegi depan gmart jeh kot . . 
takkn dekat gitu pown x boleh kn . . 
tapi kalau mama aku nampak,,
dh jadi belacan lh aku jawabnya . . 
hihhihi !

GMART . . hahahah .
kami mcm pelancong dari mana jk . . 
begambar depan Gmart . . .
tak senteng kh nama dia tu ?? ! hahaha . . 
credit to awie sebab jadi photograper ;)

tup-2 depan pitu masuk Gmart tu . . 
aku jumpa miok and ning! 
lama sangat-2 tak jumpa dorang weyy !!
terjumpa lgi dengan our YDP >> paci , kilu and syukri . . 
dorang keje kt sana . . 
<bagus-2 kamu kerja ahh !>
banyak siot aku jumpaa !
ohhh bestnyewww !!

uiikk ! penat sudah saya taip nie .
ok bye ! 
emm... buang mase i jeh !




No comments: