The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Tuesday, December 13, 2011

Pear Laptop iCarly

HELLO. 

Pear Laptop .
Pernah nampak pear laptop ? ?
* yang carly pegang tu . .

sweet kan laptop tu . .
selalu nampak orang pakai apple lah, ape lah . . .
tapi carly punya laptop apple. . .
adakah laptop nie benar-benar wujud di pasaran,
atau aku sorang je tak taw laptop nie mmang ada . . .
eemmm , ,
Apple tu buah juga kn . . .





kenapa mesti ada pear ? ? 
tapi seriously, ,  
dua- dua lapto nie nampak sangat 
"menghairahkan" betul tak ? ?

dan yang lagi-lagi fresh bagi aku . .
laptop "banana" .


kenapa semua pown jenis buah ? ?
lama-lama . . . ada laptop sayur . . hahaha :)

kalau boleh . . 
aku nak sangat laptop pear tu . . .
kalau tak dapat pown, nampak depan mata pown jadi lah . . .
saya tetap bersyukur kerana abah bagi saya hadiah laptop yang 
"sweet" sangat . colour dia pown "sweet" sangat .

sebijik dengan colour nie ! omg !

oklah, kalau jumpa laptop pear tu kat mana-mana jgan lupa bagi tahu aku !



No comments: