The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Tuesday, August 2, 2011

thanx sangat2 !

Hi Hei... selalulah lupa diri nie ..

Assalamuallaikum w.b.t :)

selama aku berminat "meluahkan isi hati" aku di dlm blog nie.. "bejiwang " sakan,, lupa mo bgtaw psl MY LAPTOP ! .. org ckp benda baek nie bagus kena "KONGSI" kn... mksud aku bukan bleh pinjam2 lar bh ...adehh~ 
emm.. mo HABAK ckit nie de and di pindikkn cite.. ( cer citer, cer citer.. HAHAAHAH : ) ... my ABAH and MAMA dengan baek hati telah membelikn aku laptop. sebab kesian dengan anak DIA yang sorang nie tidak dpt laptop 1 MALAYSIA tu..


lebih kurang cam nie lar de!

mungkin my parents kesian sangat dengan anak dorang soranng nie yg mcm SEDIH jew tak dpt laptop kn... so dorang telah meberikan aku laptop VAIO SONY Y series jerr.. sebiljik mcm di bawah nie de !

sebijik mcm nie de !

BERSYUKUR sangat dapat bende nie... sebenarnya,, tak dpt bende nie pown wa tak kesah de.. tapi tu lar REZEKI aku kn ! Alhamdulillah.. ( kalo purple pn lawa gak ..) tapi pink pown,, pink lar ! aku happy jga.!

ok lar.. tu je berita gembira buat aku nak smpaikan hari nie...
tunggu "otak jiwang " aku berfungsi lagi untuk mendapatkan puisi2 fresh dari aku .

wasalam..
Bye Bomb

No comments: