kidal photography





Tuesday, August 9, 2011

Dari Blog BeautifulNara . ( i copy jerr..)

Terus terang cakap, memang sangat minat baca artikel dari beautiful nara .


Terserlah Naluri Seorang Abang (Khairul Fahmi) Terhadap Adiknya (Dahlia Teck)

Kata orang, seorang abang tugasnya ialah melindungi adiknya sepanjang masa. Dan nampaknya Khairul Fahmi sememangnya sedang menjalankan tugas itu dengan baik. Khabarnya gambar di atas di ambil semasa Khairul Fahmi dan Dahlia Teck berjalan-jalan di Universal Studio Singapore.
apek kantoi
Confirm Dahlia Teck terharu biru mendapat seorang abang yang protective begini. Bukan apa, jalan kat negara orang kan tak biasa sangat. Senang sesat. Jadi selaku seorang Abang sudah tentu menjadi tanggungjawap untuk memimpin tangan adiknya. Tak gitu?
apek kantoi
Ce tengok wajah Apek di bawah. Memang terserlah naluri, sifat dan kekacakan seorang abang.
apek kantoi

2 comments:

Siti Shaera Salleh said...

Owh beb ! thats not his sister maa ~ if not mistaken lar... haha! giler cewek klate pakai kain dok cukup kain... ni nak kena cekup ni... haha!

shema BUNKFACE! said...

time da bli kain hari tu,, kena ckp stok da habis... tu yg x cukup kain tutup smpai bwh tu... hahaha :)