The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Tuesday, May 28, 2013

Our Vacation .

Hey Bloggers ! 
*Wow ! ayat dulu-dulu nie :)

aku sebenarnya agak bosan malam nie .
sambil tengok MasterChef bersiaran di tv, 
aku mengambil peluang nie untuk meng-update blog nie .
*yee lah, bosan kan =.="

Oke, tajuk interi kali nie 
OUR VACATION !
Yayy ! memang agak fuuhuuu =.="
*Ya, aku taw boring ! jangan baca lah !

Pada tarikh keramat, 26 Mei 2013 . 
*wow ! keramat gitu uolls .
Pantai Rang Bulan, Buah Pandai KB telah menjadi saksi,
percutian sehari bersama keluarga telah berlangsung .
*ayat agak skema di situ. 
walaupun kakak aku sorang tuu tak join,
tapi aku bagi juga dia feeling-feeling beach tuu .
hahaha :D

*muka dia agak-agak pegi pantai tuu . 

Yayy ! memang hari tuu sangat best lah aku nak cakap .
ambik gambar macam-macam,
mandi-manda, main bola, lari-lari,
pungut sampah, bakar ikan . 
macam-macam lahh kann.. 

dalam macam-macam tuu kann,
dua orang jejaka idaman Malaya yang kita orang bawa
telah disengat obor-obor .
HAHAH !


dari pukul 6.30 pagi sehingga 12.50 t.hari macam tuu lah kat sana . 
*tak pulak kriput kulit aku =.="

dalam masa berjam-jam di pantai tuu,
aku tengok kiri kanan, kereta yang datang dah bertukar-tukar orang . 
yang kami tetap kekal teguh berendam dalam air . HAHA :D


mandi punya mandi ,
datang lah sedare-mare yang kami ajak join sekaki kan . 


*maaf lah yee sedare-mare :)


tapi dalam sedare-mare yang datang tuu ,
ada yang first time aku nampak . 
and ada pulak yang dah pernah nampak sebelum nie , baru tahu dia sedare juga =.="


ermm, tak tahu lagi nak cerita apa sebenarnya..
share gambar jehh lah :)



 











oke . bye :)

2 comments:

Sera Salleh said...

perghhhh ! macam perghhhhh ! part ubur2 tu manakutkannn . hahaha . kita bila mau camni ?? hahaha

ShemaSinbei said...

haha . oke set time , bila lgi nie ? cuti kan kmu ;)