kidal photography





Friday, January 25, 2013

aku dapat "Bogel Menuju Tuhan" .


tak tahu nak cakap macam mana . 
aku gembira bukan kepalang . 
sampai aku sangat berhati-hati dalam membuka sampul dari Pos Ekspres nie . 
sebenarnya, aku dah tahu pun apa benda yang ada dalam sampul tuu .
saja jeh buat gempak diri sendiri :D hahah !

dan-dan seperti yang tertera pada tajuk di atas . 
aku dapat "Bogel Menuju Tuhan" .
tajukk agak WOWW ! nie nukilan Zahiril Adzim .
buku yang dah 1 tahun lebih rasanya berada di pasaran.
dan kini berada di tangan aku ! 
yess ! aku berjaya !

apabila saja melihat sampul di bawah nie, 
hati aku terus berkata, " terima kasih kakNor ! best sister in the world !
*oke, dah lama nak cakap, tapi nanti pelik pulak kau rasakan kalau aku tetiba cakap.. 
soo dengan kesempatan kau bleikan buku yang aku suka nie, aku bagi lah kau ayat tuu..


sampul dari abang "Pos Ekspres" ini menjadi saksi, "Bogel Menuju Tuhan" bersamaku !


 mesti lah aku tertanya-tanya kan.. apa kes pulak benda nie punn dia bagi.. dan aku baru ingat kata2 budak yang tua tuu , "nanti aku ada bagi kau beg taw, simpan oke . "cantek" ! dan sekarang aku tahu, ianya CANTEK sangat ! haha . nie sebenarnya beg tempat dia letak buku tu.. dah alang-alang kan, tak tahu nak buang sampah dekat mana.. dia bagi lah beg nie sekali dalam sampul... Bijak kakak aku ! haha .


dan ini lah buku yang aku idamkan tuu.. kini di tanganku ! yeahh ! 
tapi ayat yang touching atas buku tu..

Take a good care of this book . 
Ak nampk buku ne ko kasi
 biar2, siap ko.. hehe.

Baikkan aku.. 
                                            
                                     ur sister,
                                    hans halim. 



terima kasih beloved sister .


Hans Halim !






No comments: