The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Monday, November 26, 2012

Akira Shukri .


Akira Shukri Zakaria . 

siapa kenal dia ? 
ohh, ada yang kenal . baguss~
arhh ??!! ko tak kenal ??!
biar betul ko nie ??!
oke tak pa . kau bernasib baik sebab aku nak kenalkn dia sekarang .
yaa sekarang !
NOW !


oke Akira Shukri . 
budak pink ! haha . *joke*
tapi, dia memang suka pink pownn~
ermm nak gambar lagi jelas ? 
nie, yang hansome aku bagi kat depaa !


oke, mesti ada yang tertanya, 
"dari mana pulak cik kidal nie kenal dia?" 
ermm =.=" 
aku kenal dia lepas nyanyi lagu My Crush with
 Hez Hazmi .

*nampak tak ketampanan hez hazmi tuu . perghh !wkwkw XD 

tapi lagu Akira Shukri - Duka tuu lah yang telah mencairkn hati aku . 
hahah XD OMG !



kord C Am F G
telahku korbankan semua
kuserahkan segalanya
cinta dalam hatiku hanya untukmu
ku beri peluang kedua
namun kau khianatinya
kau lukakan hatiku kerana dia

kord E Am F G
mengapa kau tetap berdusta
kau bilang sayang pada diriku
mengapa kau tetap berdusta
kau bilang cinta tapi sebaliknya

(chorus)kord C Am F G
yang aku pinta
bukan ini semua
kau musnah lagi
cinta yang ku beri
yang aku ingin
hanya cinta suci
pergilah dikau tinggalku sendiri
menanggung duka ini

kord C Am F G
kini kau telah tiada
pergi buat selamanya
tinggal aku bersama cerita duka..

ermm.. mcm nak cerita erk ? 
aku ada buat cover taw tuk lagu nie .
tapi still ada suara latar Shukri kat belakang .
ermm.. yaa -.-'

*maaf kalau rosakkn mood korang yg mendengar~ blahahahahXD !

dan korang taw apa yang mengharukn aku ? this one lhh~ :)

*erm oke sorry kalau x brpa nmpk : \
ermm .

follow facebook dia : Akira Shukri facebook =)
 kalau nak tahu lebih lanjut pasal dia . tanya dekat facebook dia lh k :)
btw, dekat facebook dia nie, dia ada letak lirik lagu dia yang lain taw . so layan lh yee :P

ingat pulak time dia tegur pasal aku guna DP gambar dia .haha :) 
yes ! malu aku -.-"

oke blahh !


No comments: