The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Saturday, May 19, 2012

berani kamu Comment aku ?!

hari tu time orentasi .
 group 10, facilitator Miss Kamariah buat aktiviti suai kenal .
soo, orang lain akan komen apa yang dorang nampak pada diri kau .
tidak kira positif atau negatif . anda perlu menerimanya .

Shema seorang yang :-
Zack : serious, berani dan matang 
Asrul : orang KB , 4 adik-beradik, yakin dan peramah
Ain : tegas tapi kuat ketawa, ermm oke jugak and serious
Steward : pendiam, berfikiran positif, menakutkan dan suka bergaul . (pasal aku pakai jaket mcm gangster.. haha !)
Putra : orang yang lurus (suka jakk dia tulis taw)
Izzatul : Lucu, spontan dan yakin
Jue : matang, berkeyakinan dan berani
Jeffry : disiplin, berkeyakinan dan berkepimpinan
Reinol : suka terus terang, pemarah and ganas 
( ndak taw dari mna dia nampak aku ganas + pemarah nie )
Farah : seorang yang serious and berani
Elisabeth : lucu, spontan dan yakin
Ervie : yakin dan serius
Zulamri : no comment, kuat ketawa
 Ajizul : kuat ketawa and spontan
 Winsron : kuat ketawa .
Jamal : arhh, apa nie maw buat ? ketawa saja kau 
Alif : apa ken ani'? ndak aku ngarati . 
 Acai : bhh.. ehh apa lhh kau . ketawa saja kau 
 Ronald : aku lupa nama kau . tiada pen aku. miss sayang aku kan miss .
 Kenny : ihihihhi .

No comments: