The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Tuesday, February 21, 2012

#Miss Simple ke-100

and
HOLLO :)

Pagi-pagi mesti senyum .
tak boleh marah-marah .
#pe kes gedik semcm nie ?

betul lh kn3 .

oke :) 
tajuk pown dh tahu kn yang saya dh dapat 100 follower !!
ohh yeah !!


orang yang bertuah hari ini ialah 


Norshamira a.k.a  Myra .
#tunjuk muke sikit . . 




oke ;)  sebenarnya, saya nak buat satu entry pasal
pemilik blog #Miss Simple nie . .
tapi masalahnye . .
saya tak kenal dia nie btul .
tak bagus tulis pasal orang kalau kita tak kenal and dapat keizinan dia kn3 .
So, saya buat kesimpulan untuk
mem-promo blog dia dekat facebook saya .

Emm, oke . itu jeh babai !
Kejap, ini facebook and twitter dia .
Follow dia oke ;)
FB : myra.comot
Tweet : myrasuperb







2 comments:

Editor said...

catatan yg menarik..
harap dapat follow blog saya,
sama2 KITA berkongsi ILMU yg kita miliki..

Blog saya di:
http://rahmanimuda.blogspot.com/

ShemaSinbei said...

tenkieu ;)
yah . saya akan follow awak !