The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Wednesday, February 22, 2012

Angan- angan

Assalamualaikum and HOLLO ;)

oke :)
#aku mahu cakap pasal apa nie ?!

errmm . . pada suatu hari .

nie jk lh .
#aku rasa aku belum sempat post benda nie hari tu .

>Angan-angan.


Rindu hanya akan tiba jika dia tiada di depan mata,
Kasih hanya akan berputik bila kita terkenangkannya,
Sayang hanya dari hati sahaja,
Cinta tidak mampu diucap dengan kata-kata.
Walaupun aku hanya insan biasa,
Yang hanya mampu berbicara,
Dengan hati tanpa diungkap dengan kata-kata,
Percayalah aku punya kasih,
Yang tidak mampu ku beri kepada sesiapa,
Kerana hanya seseorang yang benar-benar akan
Mendapatkan hati yang suci ini,
Iaitu kau yang ku rindui, kasihi, sayangi dan cintai.

Karya,
Shema sinbei

errmm . oke, layan .

p/s : sebaiknya, kalau ada yang pernah copy sebelum nie, minta kebenaran lh bh dulu . tidak juga saya kedekut bh .

No comments: