kidal photography





Tuesday, January 24, 2012

Mr. Prof Pic (MESTI BACA)

Hi

Assalamualaikum w.b.t

wahh !! aku ada 'mood' lh mahu tulis sesuatu hari ini .

Ok ;D 
kalau anda melihat tajuk yang aku mahu tulis hari ini,
aku rasa semua yang tahu fb aku . shemasinbei !
akan tahu jawapannya .
sebenarnya aku mahu cerita macam mana aku boleh
tertarik and tertarik dengan Mr. Prof Pic tu . . 
sebenarnya aku memang peminat setia Matluthfi90 . 
alaa . . . vlogger tu . . tak kn tak kenal kot ? 
heran lh dengan hampa nie . 
nak d'jadikn cerita . . 
aku telah mencari
Yellow Bird
 picture Matluthfi90 dengan khidmat 
Encik Google yang baik hati ;)))
<sebab aku minat sangat dengan dia!!>
dan buat pengetahuan semua, 
aku jadikn Matluthfi90 sebagai Prof Pic aku dalam 
facebook adalah untuk suka2 . .
dan tiada kena-mengena aku suka or minat dia . . 
hanya sekadar minat dengan video2 yang dia pernah buat . . 
yang sesiapa pun pernah melihat video dia akan 
merasa . . . WOWW ! 
Froggy-cute

Dan . . 
setelah aku menjadikan Matluthfi90 . .
atau pown aku suka panggil dia Mr. Prof Pic , 
ramai lh orang yang add aku . . .
Panda-cute stars
bukan pasal mahu berkawan atau mengikat tali silaturrahim 
antara umat . . tetapi hanya kerana inginkn 'lelaki' yang berada di dalam gambar itu . . 
Hari2 aku seperti dalam dilema . . 
tiap2 hari 'membuka' facebook . . 
akan ada ber-puluh2 malah ber-ratus2 orang
yang meng-add aku hanya kerana ingin ber-chat dengan orang dalam gambar itu . . 
WOW !
Yoyocici-(doom)no!

Adik manis, , saya bukan Matluthfi90 tu lah ! 
aku nie perempuan ! 
soo, kalau terasa mo ber-chat dengan lelaki atau Matluthfi90
jangan lah susahkan diri add saya ! 
 kerana SAYA PEREMPUAN dan BUKAN MATLUTHFI90 
tetapi SHEMASINBEI yang hanya menggunakan picture dia 
untuk suka2 . . 
Untuk masa ini , ,
hidup masih lagi dihantui 
budak2 + perempuan2 yang suka "mnggaru2 badan" 

Brains

Dan buat masa ini ,
saya masih belum terfikir untuk mengubah Prof Pic untuk facebook saya. . . 
keranaa tiada masa yang sesuai lagi . 

ok lah . . 
dengan tajuk hari ini , 
diharap tiada sesiapa yang 
ingin di "confirm"kn menjadi 
rakan dalam facebook hanya kerana
Mr. Prof Pic aku . . .
sorry kepada sesiapa yang terasa
ataupun sakit hati .

Sekian . Bye


p/s : aku harap aku tidak akan lagi membuat kenyataan "akhbar" seperti ini . Terasa macam artis pown ada juga  !!! wakakaakak ! mengade bebnorr dh budak nie . . . Harap tiada yang kecik hati dengan kenyataan saya yang agak menyakitkn hati . ok , dan mungkin ini kan menjadi Mrs. Prof Pic or Mr. Prof Pic yang akan datang . . . 


Mrs. Prof Pic ;)

Mr. Prof Pic ;)








2 comments:

mysara said...

biasala org salah anggap kn..

shemasinbei said...

tu lh... susah juga kn.. nnti orang cakap kita sombong -.-