The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Saturday, January 7, 2012

adik pergi sekolah, kakak jaga rumah !

Assalamualaikum . 

Mesti malam ini sangat 'heboh' anda gunakan untuk menonton tv bersama keluarga tersayang kan3. saya teka, anda sedang menonton kelantan vs negeri sembilan . . betul kan3. saya memilih masa ini untuk berceloteh kerana semua orang sedang sibuk menoton tv dan buat benda-benda yang berfaedah seperti tidur . 

sebenarnya, tujuan malam ini aku berceloteh seorang diri untuk menyampaikan entri bertajuk 
"adik pergi sekolah, kakak jaga rumah! ' 
sebelum saya berceloteh lebih lanjut, 
aku nak share gambar nie !

#adik aku sekolah , aku buat bodoh di rumah !

wah ! punya lah main jeles aku duduk macam punguk rindukan bulan di rumah nie . 
aku teringin sangat nak sekolah balik macam dulu-dulu,
jumpa cikgu, jumpa kawan2 . . . belajar< ok, aku serious nak study nie !>
borak kosong+gosipp !< ini memang hobi aku> 
jumpa kawan <sekali lagi .>
memang aku RINDU gilaa-gilaaa dengan sekolah aku 
SMKPeII kota Belud, Sabah .

zoomIn ckit ~

#gambar dari kelas aku 5 Amanah 2011 .


Zone X yang gilaa-gilaa .

dari atas Bukit Maharaja .
 <dorang cakap lh, nama bukit tu mcm tu>

wahh !!! aku mahu sekolah aku balik !

#dengar lagu nie, macam betul macam tidak jugak .

ok lah! aku tahu zaman tu mustahil untuk kita ulang lagi,
tapi ada orang cakap tiada yang mustahil dalam dunia nie ok .
mungkin aku tidak pergi ke sekolah tu lagi,
maybe sekolah lain, kolej or Uni maybe kan3 .
kita tak tahu takdir hidup kita kn3 .

sebelum mengakhiri celoteh si kidal,
aku mahu share-share . . 
video-video and apa2 jak 
pasal SMK.PeII kota Belud .
OK ! Watch Out !


#ucapan cikgu-cikgu sebelum kami ambil SPM 2011 tu .
aku taw cikgu sayang kami !


#ini video budak-budak magic PeII yang memang tak taw denn nak kobar . . 
budak PeII nie banyak bakat bh !

#main guitar pown terrer ok !


#main kulingtangan .

dan sangat banyak lagi . 
ok ! lawat mereka di Encik Youtube ok !
boboiii !


No comments: