The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Tuesday, December 20, 2011

Vlogger, vlogger and vlogger ! : youtube .

                                                                     
                                                                            Hi

Assalamualaikum . . . 

YOUTUBE !

hari yang hampir sempurna ini,
aku nak share-share "keminatanku" kepada vlog !
*agak kureng penggunaan aku di sana : tukar SAYA.

saya nak share about "keminatan" anak-anak malaysia kepada vlogger . . .
dan ada beberapa vlogger yang saya rasa nama mereka meningkat kerana 
kecerdikan akal untuk berfikir rasionalnya segmen-segmen 
or tajuk-tajuk yang mereka akan bawa . 

antara vlogger yang disegani dan sagat memberi inspiras kepada vlogger-vlogger lain mengikut jejaknya ialah * 10 yang terbaik + yang aku minat + baru tengok je lh yee;


nama yang tidak asing lagi kerana pernah mendapat anugerah vlogger paling terbaik di malaysia . 
cerita-cerita yang dia buat semua best-best . latar belakang dia bloeh tanya dia sendiri . 




dia sebenarnya orang first aku jumpa yang buat vlog nie . . dia pernah juga menang anugerah yang sama macam matluthfi90. . . *pernah ok !




antara vlogger yang hebat juga. memang pandai speaking English . . .
dan rupe dia yang buat orang nak cakap "arrrr ???!! emm??!!" *macam dalam ikan oreo tu .... baru-baru nie dia bertunang dengan boypren dia . . .  boleh tahan encem juga . .  nak kate sepadan sangat  !!
 ini blog dia http://peliks.blogspot.com/ .




aiman azlan . . . baru juga tengok vlog die tadi . . cara dia speaking English pown kire mantap siot !! rupa ada, otak pintar . . . nak cakap semua cukup lar . . * sebenarnya tiada manusia di dunia nie yang perfect 100% ok . saksikanlahh~~~ 




Ok dia . . . kurang minat * ini pendapat aku : dia suka kutuk orang dalam vlog dia . . eemmm, tapi dia tetap masuk dalam carta  10 yang terbaikkn . .  maybe, bagi aku . . . >> tak best pown . kenapa orang miant ek ? tapi hati orang lain-lain kan . . . soo, minat je lah kat die ok !


p/s : bukan aku yang pecahkan suara dia . . . tapi memang penyampaian & microphone dia yang "canggih" . . soo, amacam ? ? best kn3 .


usia masih muda . perjalanan masih jauh . bakat dh ada . tinggal nak asah betul-betul je . bagi aku dia antara yang terbaik brooo ! suare dia.  . . menambat hati . . . hahahahah  :)  biase lah bebudak lagi kot kn . buang mase i je ! 

 


tak kenal sangat . layan je lah .



8. afiqsay

ok layan je lah .



ini juga .


dan . . .  yang terakhir sekali . . . . .


memang kreatif dan inovatif . ade idea yang banyak untuk edit-edit . layan je .



ok . Tenkieu .

wasalam . . . 






4 comments:

Sera Salleh said...

owh bebeh... no 11 ko lupa la... siti shaera salleh... tintamiliksera.blogspot.com... kah3x! kembang maggi semangkuk!

ShemaSinbei said...

dh nak jdi vlogger jga ka ??? kalo itu ajak aku skali de ! nak join muka msuk kamera ! hahaha .

Mio said...

buang masa i jeh -..- kalau matlutfi boleh tnya i ye . . kembar i kenal sngt kt dia -..- hohoho

ShemaSinbei said...

buang masa i jeh ayat aku "w" ye lh tu . . hihihih .