kidal photography





Tuesday, December 13, 2011

iCarly.Com


Hello Panda

Hari ini . . aku nak cerita pasal channel 612 Nicklodeon . .

 ada banyak cerita yang best-best untuk usia kita nie . . . 

antara yang aku tengok dan yang best lah kan " iCarly "  siapa cakap tak best,, 

tak tahu lah korang kan . . . cita rasa kita berbeza ~ 

aku suka tengok iCarly sebab:

~jalan cerita mudah difahami

~tak mengada-ngada sangat

~yang penting tidak macam yang lain .

Soo, jika rasa-rasa nak tengok iCarly ulang-ulang kali boleh tengok kat i.Carly.com .

WATCH OUT !



No comments: