The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Monday, August 29, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri :)

assalamualaikum :)

soo, hari nie nak buat wish sempena hari raya yang akan tiba esok < 30 ogos 2011> kompom de ka tarikh nie ??? emm ok... selama aku hidup nie, macam rasa tidak pernah buat dosa jk.. tapi aku taw.. ad jga orang sekeliling kita yang tidak puas hati dengan kita.. kn3.. so aku nak senaraikan orang2 yang kau rasa aku pernah buat dosa or yang pernah aku kasi sakit hati... tiada niat sebenarnya,,, mmang aku jenis yg macam tu.. so fhm2 jk lar kn..ihhihihi :) antara orang2nya ialah :-

start dengan family lar dulu kn...

1.abah- sori lar jadi anak yang 8mcm x telinga and thanx koz kasi bli aku laptop nie ! ala.. yg aku guna nie... ( ada msuk jga lar rasanya topik nie..)
2.mama- sori psl x dngr ckp, mlwn kadang2.. sori sngt2 !! syg mama . semoga x sakit2 lgi arr..
3.my sister kaknor- rasa mcm x prnah buat dosa jk dngn ko,,, koz ko x slalu ad di rumah kn... tpi kalo ad kasar tu ckit2,, besa lar adik-beradik maa..
4.my brother ipi- chill !!! kita kwn kn...hihihihi :)

now,, my friends :)
1.Anne- sorry bro kalo ad kasar2 ckp tu... maaf lar sngt2 ek ! besa lar,, pengaruh JUVANA kn..hihihi :)
2.Adeng- thanx de,, ko udah jadi kwn aku dari form 1 leh,, until now.. still the terbaek fwen lar ko kn jga... sori lar kalo ad ganas skit2 tu...
3.yoyong- kakak angkatku,,, hihih :) kita bkn musuh  ! kita KUNING ! hahahaha :)
4.sera- rasa mcm x salah jk dngn ko nie,, tpi kalo ko terasa ap2 ka.. maaf ekk !
5.Krond- ok, first sorry kalo pernah kasar or marah2 dgn ko.. besa lar guraw2.... yg psl DAIM leh tu... sorry larr,, guraw2 bh .. jgan ambil hati..
6.mia- selamat hari raya mia :) tawn nie saya x buat dosa ngan ko pown !!

woww!! mcm bru lepas azab ooo... ok lar terniat dihati kecilku ini untuk berpuisi...

Baru terjaga dari dibuai mimpi indah,
dengan laungan syahdu azanmu,
hati sayu mengenang orang yang telah lama pergi meningalkan diri ini,
sebak terasa.. mengenang masa lalu,
di pagi raya ini ,
ku menyusun 10 jari,
meminta ampun kepadamu,
kepada hamba2mu yg pernah ku sakitkan hati mereka,
mudah2an di pagi hari raya ini,
aku mendapat keberkatan darimu ya Allah..

aduii,, mcm x jadi lar... x pe arr... slmt hari raya de !!!


No comments: