The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Sunday, January 15, 2012

Samsung Corby II ;]

Assalamualaikmu ;)

And HOLLO dearrrr~ 
#lama aku tak update blog nie dee . . 

tapi tidak selama si cik sera . tu ...
*tak percaya kn3 . . cuba check sendiri tengok !

Ok. aku nak cakap pasal : Samsung Corby II ;]

firstly, aku ambik kesempatan mahu cakap
 " TERIMA KASIH MAMA! "
#ada bunga api lagi taw.. keprak !keprak !
 mcm nie .

#liplap-liplap hati aku ! hahaha .

ok ! kembali kepada cerita asal .
mama aku baru belikan aku handphone baru ;))<senyum memanjang !>
handphone nie bukan lh mahal macam HANDPHONE KORANG !
harga biasa mcm dekat pasaran RM 299 jeh . 
aku beli handphone nie pown pasal handphone aku yg satu tu
  <samsung secondhand dari Hans Halim .dh uzur sangat .
 sampaikan hanya mampu hidup dalam tempoh hayat 3 minit sahaja . 
Yang satu tu lagi pulak <sony ericsson> suka2 kasi hilang number phone yang berjuta kat dalam dia . 
bleh pulak msg tak dapat msuk .
  #luapahalbro?carikmasalahdenganwaa!nakkenatanganbudakniekang! 

Dan dipendek kan cerita aku dapat lah samsung corby II yg "cute" sebab dia PINK !
#omg!apa dah jadi dengan kau nie sinbei ??! semua benda gadget jadi "pink" ! laptop ko, handphone ko <samsung and sony ericsson> sekali ! betaubat lh . 

hayoo ! niat di hati tidak maw colour tu pown. tapi nak buat macam mana , , dah beli kan . pakai jeh lh ! macam banyak sangat duit tu ! 


#sebijik macam nie lh rupa dia !
tak de cacat celah nye bro! 

itulah nasib orang seperti aku :c

tapi syukur apa dapat juga aku merasa handphone macam nie . . 
kalau tidak, sampai ketua lh aku pakai telefon nie !
#bukan nak cakap tak bagus, bagus sebenarnya . tapi tu lh, kejap2 handphone tu uzur .
susah lah hidup kn3 .

samsung E480 

and 




Anyway , penutup kata hari ini thank you mama 
sebab kasi beli aku handphone tu :)

ok bye ;)
kata-kata untuk hari ini .

Bersyukur dengan segala apa yang dikurniakan kepada kita dari-Nya .
percayalah semua yang kita punya sekarang ini 100% milik-Nya . 
soo, Ikhlaskan hati untuk mendapat rahmat Allah dan rezeki yang melimpah dari-Nya .

                       kata-kata dipetik dari hati shemasinbei .









No comments: